torsdag 18 september 2014

I mitten av en kram



Skogspromenad i september. Jag och Stella med valpen Charlie.

- Mamma, kommer du ihåg när du och pappa fortfarande var kära?
- Jaa...
- Då brukade ni kramas i köket och då sprang jag fram till er och ville vara med. Ni lyfte upp mig och så fick jag vara i mitten av kramen.
- Ja, det kommer jag ihåg älskling....
- Det var så skönt. Jag önskar att vi kunde kramas så igen.
- Det önskar jag också Stella....

Vi går vidare på skogspromenaden.

- Eller när jag skulle sova på kvällen och du låg på ena sidan och pappa på den andra och jag i mitten...
Då kunde jag somna där. Det var så mysigt.
- Ja, det var det älskling.
- Men nu vill inte pappa somna så med oss längre.
- Nej, inte med mig älskling, men med dig vill han ju fortfarande somna så.
- Ja, fast det var mysigare att vara i mitten.




Inga kommentarer: