onsdag 6 oktober 2010

Är jag verkligen så här gammal nu...?


Går igenom bilder som kanske ska få vara med i CD-boken... Skulle just skicka iväg ett mail till fotografen och be henne fixa lite med den här bilden. Dämpa linjerna runt ögonen. De syns nämligen extra mycket i just den här formen av retuchering, där färgerna liksom förhöjs och bränts ut. Men jag hejdade mig. Linjerna berättar nåt de med.
Berättar att jag har nåt att berätta.
Texterna på den här skivan är inte skrivna av någon 19-åring.
Så det måste väl få synas.
För trovärdighetens skull.
För att det är sant.
Jag har nåt att berätta.



2 kommentarer:

Hannah Carin Noelius sa...

Kanonfin bild på dig Linn!
En så "gammal gumma" med så varma ögon, vis blick, vänlig utstrålning och förmåga att se lugn ut mitt i allt du hanterar av stress och aktiviteter är ju en ren bedrift, bara det!!
//Mamma....igen....

Anonym sa...

Min vackra syster.
Vi borde verkligen ses mer.
/anna leona