tisdag 16 november 2010

Mamma bland en massa annat

Nu ska jag börja blogga.
Lite mer. Igen.
Det har varit en fullproppad höst.
Imorron avverkar jag Mammakväll på Junibacken och nästa vecka är det så dags för pre-release av mitt nya album - Mamma Bland Annat.
Kopplingen till bloggen är ju uppenbar och därför måste det onekligen bli lite mer liv härinne.
Eller det måste ingenting.
Jag vill att det ska vara så.

Jag har en massa saker på gång, tusen tankar och en miljon idéer. Minst lika många funderingar på hur jag ska förverkliga allt.
Men jag är rätt så trött. Och behöver fylla på med energi.
En solresa hade inte suttit fel alls.
Sådan är dock inte min verklighet precis just nu.

Imorron fyller jag på med energi från en hel hord av minglande mammor.
Och kanske...kanske, kanske, kanske... kan jag hämta de allra första kartongerna med skivor från fabriken imorron kl 14..... Kanske.

Det vore väl alldeles, alldeles underbart.

1 kommentar:

Ett stenkast från Fyndet sa...

ha en underbar kväll i morgon! Hoppas på v8 :)

Och visst vore det underbart om du kunde få din skiva i morgon!!