torsdag 11 mars 2010

Glest och fullt upp

Inläggen blir alltid lite glesare så här när det börjar vankas Mammakvällar.
Jag sitter visserligen mer framför skärmen men hinner inte reflektera så mycket över livet - i alla fall inte i skrift. Om ca två veckor är det dags för två kvällar på Junibacken igen.
Det känns kul såklart även om denna omgång är lite omständigare då Junibacken samtidigt bygger om sitt kök. Jag har fullt upp, minst sagt. Leveranser av sponsprodukter, biljettbokningar, listor, planering osv. Kolla mer på www.mammakvall.se.

Kroppen tycker inte om skärmarbete.... Inte alls.
Nu när jag jobbar bärbart har jag också märkt att man ju plötsligt jobbar överallt - hela tiden - bara för att man kan.
Det var ju egentligen inte meningen.
Måste införa stationär plats för min dator hemma. Så att det blir lite krångligare att hela tiden kolla mail. En trappa upp-krångligare.

Igår petade Noel lite på min överläpp och sa:
- Mamma, du har lite, lite päls där....

Ingen kommentar.



Inga kommentarer: