fredag 20 februari 2009

På andra sidan...

Idag känner man sig lite mör. Men ganska glad ändå. 
Och fortfarande lite uppskruvad. 
Mammakvällen igår rullar som en film fram och tillbaka i huvudet på mig. 
Det är lätt att fastna på detaljerna man eventuellt tänker kunde ha gått smidigare, eller göras bättre... Sån är jag. Men faktum är att trots att jag ofta är ganska kritisk mot mig själv så känner jag mig relativt nöjd med gårdagskvällens arrangemang. 
Jag tror att mammorna som var där hade det trevligt och fick med sig nåt bra därifrån. Både i hjärta, tanke och påse. 
Bara alla fick en påse det vill säga... De var väldans poppis med goodie-bags. 
Louise Hallin var strålande - som alltid. Många ville ta med henne hem kändes det som. Det förstår jag. Hon är lätt beroendeframkallande faktiskt. Och befriande tydlig. 
Emma Hamberg och Anette Rosvall bidrog också med klokheter, fniss och skratt. Härligt sprudlande människor med en superduperkokbok. Som dessutom sålde slut. 
Kummelby Gospel med fantastiska Monica och Maria höjde taket och stämningen ännu mer.

Jag tror butikerna som var där hade god ruljans i sina små stånd också och tapasen och bubblet smakade förträffligt. 
Tjaaa, det var nog inte så pjåkigt ändå. Man kan alltid förbättra allt - men i det stora hela - En väldans trevlig kväll.

Tack ni kära vänner som hjälpte mig att ro allt i hamn!
Och tack alla härliga, gulliga, snygga mammor för att ni ville komma. 
Kram, 
Linn



Inga kommentarer: