söndag 16 november 2008

Favvis-Emma Hamberg

Efter ett par, tre förvirrade mail-krokar som jag vilt slängde omkring mig tidigare i veckan så fick jag tillslut kontakt med Emma Hamberg. 
Jag kom ju på att det vore så strålande roligt om hon ville komma till Mammakvällen här i Sollentuna och prata lite om sin nya bok "Husmorsorna - The ultimate köksalmanacka". Att det skulle passa så bra eftersom hon också är mamma härifrån Sollentuna, öppenhjärtig och en sån som man tror att man skulle vilja dricka te sent en kväll med. 
Åså kunde hon komma! Och hon ville trots att jag inte alls kunde erbjuda guld och gröna skogar som kompensation. Och fastän jag bara växlat några ord i ett par mail med henne så är hon en ny favvis. För man känner redan på hälsningfrasen att mailet är skrivet på en varm plats med en omtänksam hand. 
Hon är dessutom en alldeles strålande bloggare. 
Länken finns i listan härintill. 
Heja Emma!

 

Inga kommentarer: